Uložit do nákupního seznamu
Vytvoření nového nákupního seznamu

Podmínky obchodu

PRAVIDLA INTERNETOVÉHO OBCHODU MUSCLEPOWER

Platnost od 01.06.2024

§ 1 Definice

Tato Pravidla stanoví následující definice:

  • Prodávající – MUSCLE POWER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, se sídlem v Częstochowě (42-202), ul. Krakowska č. 45 /86/87A, zapsaná v rejstříku podnikatelů Národního soudního rejstříku vedeného Okresním soudem v Czestochowě, XVII. hospodářský úsek KRS pod číslem KRS 0001078541, DIČ (NIP) 9492266115, REGON 527368864, BDO: 000617562, základní kapitál: 500 000,00 PLN; e-mailová adresa: sklep@musclepower.pl, telefonní číslo: +48 34 307 21 02;
  • Internetový obchod – internetový obchod Prodávajícího provozovaný prostřednictvím webové stránky https://musclepower.pl;
  • Produkt – produkt, který je v dispozici Prodávajícího a může být předmětem Kupní smlouvy;
  • Zákazník – kupující, každá fyzická osoba, právnická osoba nebo organizační složka bez právní subjektivity, která zadává objednávku v Internetovém obchodě;
  • Spotřebitel – fyzická osoba, která vůči podnikateli činí právní jednání, jež přímo nesouvisí s její obchodní ani profesní činností;
  • Podnikatel – fyzická osoba, právnická osoba nebo organizační složka, která není právnickou osobou, a které zákon přiznává právní subjektivitu, vykonávající samostatnou podnikatelskou či profesní činnost svým jménem;
  • Podnikatel s právy spotřebitele – fyzická osoba uzavírající Kupní smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu Kupní smlouvy vyplývá, že pro tuto osobu nemá smlouva profesionální charakter, což lze zejména posoudit z předmětu činnosti uvedeného v evidenci (CEIDG);
  • Kupní smlouva – kupní smlouva uzavřená prostřednictvím Internetového obchodu dle ustanovení těchto Pravidel mezi Zákazníkem a Prodávajícím;
  • Doručení – dodání objednaných Produktů Zákazníkovi Prodávajícím prostřednictvím Dopravce;
  • Dopravce – subjekt, který spolupracuje s Prodávajícím při Doručování Produktů;
  • Registrace – faktický úkon spočívající ve vytvoření Zákaznického účtu v Internetovém obchodě Prodávajícího;
  • Zákaznický účet – individuální panel určený pro každého Zákazníka, zprovozněný Prodávajícím po provedení Registrace;
  • Heslo – řada písmen, čísel nebo jiných znaků, kterou si Zákazník zvolí během registrace v Internetovém obchodě, sloužící k zabezpečení přístupu k Zákaznickému účtu v Internetovém obchodě.

§ 2 Obecná ustanovení

  • Tato Pravidla stanoví podmínky, za kterých Prodávající prodává Produkty (zboží).
  • Pro nákup zboží, vložení komentáře či využívání jiných funkcionalit Internetového obchodu je nutné se seznámit s těmito Pravidly a odsouhlasit je.
  • Prodávající neprovádí v Internetovém obchodě velkoobchodní prodej.
  • Pravidla určují obecné podmínky a zásady prodeje provozované Prodávajícím prostřednictvím Internetového obchodu a tvoří nedílnou součást Kupních smluv uzavíraných tímto způsobem.
  • Prodávající nabízí k prodeji Produkty (zboží), které jsou uvedeny v Internetovém obchodě.
  • Prodávající je povinen dodat Zákazníkovi zboží bez vad. Prodávající odpovídá za soulad Produktů i dalších plnění se smlouvou, kterou se Zákazníkem uzavře. Všechny Produkty v Internetovém obchodě jsou nové, bez fyzických i právních vad, a jsou legálně uvedeny na polský trh. Prodávající může rovněž prodávat výprodejní či expoziční zboží – takové produkty jsou adekvátně označeny a popsány jako outlet.
  • Ceny všech Produktů uváděných v Internetovém obchodě jsou uvedeny včetně DPH. Zákazník si může vybrat měnu, v níž uhradí cenu za Produkt:
    • polský zlotý (PLN);
    • euro (EUR);
    • česká koruna (CZK);
    • britská libra (GBP);
    • americký dolar (USD).
  • Ceny uvedené v bodě 7 nezahrnují náklady na Doručení ani případné další náklady, které může Zákazník nést v souvislosti s Kupní smlouvou. Ceny v cizích měnách se přepočítávají podle středního kurzu Polské národní banky (NBP).
  • Zákazník může zakoupit Produkt v Internetovém obchodě dvěma způsoby:
    • prostřednictvím Zákaznického účtu,
    • bez nutnosti vytvoření Zákaznického účtu, přičemž je v takovém případě vždy nutné znovu odsouhlasit tato Pravidla.
  • Není dovoleno používat zdroje ani funkce Internetového obchodu způsobem, který je v rozporu s právem, dobrými mravy či poškozuje osobnostní práva třetích osob, zejména: uvádět nepravdivé či zavádějící údaje nebo nezákonný obsah, jakož i vyvíjet aktivitu narušující zájmy Prodávajícího (především reklamní činnost konkurenčních podniků či produktů). V takovém případě je Prodávající oprávněn zablokovat přístup k Zákaznickému účtu, o čemž neprodleně uvědomí Zákazníka prostřednictvím e-mailu na adresu uvedenou při registraci.
  • Některé z Produktů, které Prodávající nabízí, jsou určeny výhradně osobám starším 18 let. Je to spojeno s jejich specifikací nebo možným rizikem, které může jejich použití přinášet – takové Produkty jsou speciálně označeny a je vyžadováno potvrzení plnoletosti Zákazníka.
  • Webová stránka Internetového obchodu funguje správně, pokud Zákazník:
    • používá prohlížeč Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safari nebo Opera v nejnovější verzi,
    • má v prohlížeči aktivovanou podporu JavaScript,
    • má v prohlížeči povolené soubory cookies a data stránek.

§ 3 Registrace

  • Zákazník si může v Internetovém obchodě vytvořit Zákaznický účet – k tomu slouží bezplatná Registrace.
  • Registrace probíhá vyplněním registračního formuláře poskytnutého Prodávajícím.
  • Při vyplňování registračního formuláře je Zákazník povinen stanovit si své individuální Heslo a seznámit se s těmito Pravidly, přičemž jejich obsah potvrdí zaškrtnutím příslušného pole ve formuláři.
  • Během vyplňování registračního formuláře může Zákazník dobrovolně udělit souhlas se zpracováním svých osobních údajů pro marketingové účely zaškrtnutím příslušného pole. Tento souhlas lze kdykoli odvolat zasláním příslušného prohlášení Prodávajícímu, a to prostřednictvím e-mailu na adresu: sklep@musclepower.pl.
  • Vyplněný registrační formulář odešle Zákazník Prodávajícímu elektronicky zaškrtnutím příslušného pole ve formuláři. Prodávající poté neprodleně zašle Zákazníkovi potvrzení Registrace na jeho e-mailovou adresu uvedenou v registračním formuláři.
  • Provedení Registrace a založení Zákaznického účtu znamená souhlas se všemi ustanoveními těchto Pravidel, mimo jiné se souhlasem s vystavováním a zasíláním faktur s DPH v elektronické formě.
  • Zákazník má právo kdykoli svůj účet v Internetovém obchodě zrušit. Postačí zaslat e-mail s příslušnou informací na adresu: sklep@musclepower.pl z e-mailové schránky, jež je přiřazena k Zákaznickému účtu.

§ 4 Zadávání objednávek

  • Zákazník může zadávat Objednávky dvěma způsoby:
    • elektronicky prostřednictvím Internetového obchodu,
    • telefonicky na čísle +48 34 307 21 02 v pracovní době Prodávajícího.
  • Za účelem zadání Objednávky v Internetovém obchodě Zákazník:
    • naplní si košík,
    • uvede dodací údaje,
    • určí způsob platby,
    • zvolí způsob Doručení,
    • zadá Objednávku stisknutím tlačítka „Akceptuji, objednávám a platím“.
  • Prodávající může ve výjimečných případech označit některé Produkty jako speciální nabídky. Speciální nabídkou jsou Produkty v předprodeji, ve výprodeji nebo Produkty, o které je mimořádný zájem, nebo jejichž dostupnost je na trhu omezená. Na kartě takového Produktu budou uvedeny podstatné informace týkající se speciální nabídky: kolik kusů může jeden zákazník nakoupit, předpokládaný termín dodání a další relevantní informace.
  • Ihned po zadání Objednávky zašle Prodávající na uvedenou e-mailovou adresu Zákazníka potvrzení o uzavření Kupní smlouvy.
  • Objednávky jsou vyřizovány v pracovní dny během pracovní doby Prodávajícího a odesílány do tří pracovních dnů ode dne, kdy Prodávající obdrží celkovou cenu za danou objednávku, nebo ode dne, kdy Zákazník zvolí platbu na dobírku. O zvláštních případech, které mohou potenciálně prodloužit dobu vyřízení, je Zákazník předem informován Prodávajícím spolu s poučením o jeho právech.
  • Pokud Zákazník objedná v Internetovém obchodě Produkt s uvedenou variantou (např. příchuť, barva, velikost, model), bere na vědomí, že po zadání objednávky není možné variantu vyměnit za jinou. Není také možné měnit objednané Produkty či jejich varianty na základě komentáře nebo e-mailu. U Produktů označených jako dárky (gratis) Zákazník souhlasí s tím, že systém je přiděluje automaticky v náhodné variantě, velikosti či barvě. Není možné dárky vyměnit za jiné ani požadovat za ně peněžní ekvivalent.
  • Adresa dodání Produktů se vždy uvádí v průběhu zadávání objednávky. Veškeré údaje (včetně adres pro doručení) uvedené na jiných místech (komentář, poznámky atp.) nebudou brány v potaz. Pokud Zákazník uvedl chybnou adresu, měl by o tom neprodleně informovat Prodávajícího ještě před odesláním zboží (osobně, telefonicky či e-mailem). Objednávky v našem obchodě jsou zpracovávány automaticky a ne vždy bude možné adresu změnit.
  • Objednávka Zákazníka je platná po dobu tří pracovních dnů. Pokud během této lhůty Zákazník zboží nepřevezme, nezaplatí za něj nebo se Prodávajícímu nepodaří se s ním spojit, může být Objednávka stornována.

§ 5 Platba a Doručení

  • Objednané Produkty jsou doručovány na adresu uvedenou v objednávkovém formuláři nebo připraveny k osobnímu odběru. Způsob doručení/odběru pokaždé volí Zákazník během zadávání Objednávky, ještě před uzavřením Kupní smlouvy.
  • Náklady na Doručení Produktu závisí na jeho druhu a hmotnosti. V případě objednání více Produktů najednou se celková cena za Doručení zobrazí po zvolení způsobu dopravy v souhrnu objednávkového formuláře ještě před uzavřením Kupní smlouvy. U zásilek do Velké Británie se v souvislosti s brexitem mohou v závislosti na výši objednávky objevit další poplatky spojené s dovozním clem. Prodávajícím uvedené náklady Doručení zahrnují pouze náklady na dopravu a exportní poplatky. V souvislosti s brexitem může po doručení dopravce Zákazníka požádat o zaplacení dodatečného dovozního poplatku. Pro zjištění, zda a případně v jaké výši vznikne při převzetí zásilky doplatek, je nutné obrátit se na příslušného dopravce ve Velké Británii.
  • Pokud Zákazník zjistí, že zásilka nebo její obsah jsou poškozené nebo neúplné (a to i tehdy, když obal není porušen), doporučujeme podat reklamaci u dopravce. To usnadní reklamační postup.
    • V případě doručení kurýrem:
      • reklamaci lze podat přímo u dopravce, a to sepsáním protokolu o stavu zásilky s kurýrem. Reklamace u dopravce lze podat do 7 dnů od převzetí zásilky; nebo
      • je možné se obrátit na Prodávajícího (nejlépe do 24 hodin od převzetí zásilky) – formou e-mailu na: sklep@musclepower.pl.
    • V případě doručení do výdejního boxu (paczkomat):
      • poškození lze ukázat pod kamerou monitorující výdejní box,
      • poškozenou neotevřenou zásilku lze vložit zpět do téže schránky, ve které byla, a tuto schránku zavřít – podle pokynů na obrazovce boxu,
      • reklamaci je možné podat u provozovatele daného výdejního boxu – dle pokynů na obrazovce boxu – nebo u Prodávajícího na sklep@musclepower.pl.
  • Pokud Zákazník objedná několik Produktů, může je Prodávající rozdělit do více menších zásilek. Náklady na dopravu uvedené v souhrnu objednávky se tím však nezmění.
  • Pokud Prodávající nebude moci objednávku realizovat, může místo toho nabídnout jiné Produkty téže kvality, určení a ceny (náhradní plnění). Zákazník si může zvolit, zda tyto Produkty přijme, nebo od smlouvy odstoupí.
  • Prodávající akceptuje následující způsoby plateb za zakoupené Produkty v Internetovém obchodě:
    • bankovním převodem na účet:
      • Číslo bankovního účtu pro platby v PLN: mBank, č. účtu: 09 1140 1889 0000 4576 6500 1013
      • Číslo bankovního účtu pro zahraniční platby: Bank Pekao S.A. I O. v Czestochowě, BIC (Swift) PKOPPLPW, IBAN: PL80 1240 1213 1978 0011 1124 0419
    • platba platební kartou – v takovém případě je karta zatížena až v okamžiku odeslání zboží,
    • hotově nebo kartou při osobním převzetí zboží v kamenné prodejně Prodávajícího,
    • PayPo – externí platební systém,
    • ApplePay – externí platební systém,
    • GooglePay – externí platební systém,
    • Blik – externí platební systém,
    • Platba na splátky,
    • Dobírka (Pobranie),
    • Rychlý nákup prostřednictvím služby Smile – externí platební systém,
    • InPostPay – externí platební systém.
  • Prodávající upozorňuje, že u objednávek v cizích měnách budou částky přepočítávány na polské zloté (PLN) podle kurzovního lístku (tabulka A) Polské národní banky (NBP) platného ke dni zadání objednávky.
  • U některých plateb existují limity. Pokud se platba uskutečňuje:
    • v hotovosti a platí ji fyzická osoba, limit činí 20 000 PLN,
    • v hotovosti a platí ji podnikatel, limit činí 15 000 PLN.
  • Prodávající vystavuje a zasílá faktury v elektronické podobě, přičemž zaručuje pravost jejich původu a neporušenost obsahu.
  • Každá elektronická faktura je doručena na e-mailovou adresu Zákazníka. Pokud Zákazník změní e-mailovou adresu, je povinen o tom Prodávajícího informovat, jinak se veškerá korespondence zaslaná na dosavadní e-mail bude považovat za řádně doručenou.
  • Prodávající nenese odpovědnost za chybně zadané údaje Zákazníkem.
  • Pokud Zákazník odstoupí od smlouvy nebo v případě uznané reklamace, kdy Zákazník zvolil vrácení peněz, bude vrácení peněžních prostředků probíhat stejnou metodou, jakou byla provedena platba.

§ 6 Reklamace

  • S výjimkou stanovenou v odstavci 8 níže nese Prodávající vůči Zákazníkovi odpovědnost za nesoulad zboží s Kupní smlouvou (záruka za vady, resp. odpovědnost z titulu vad).
  • K uplatnění práv z odpovědnosti za nesoulad zboží se smlouvou (záruky) je Zákazník povinen doručit vadné Produkty na adresu Prodávajícího a podat příslušné reklamační prohlášení. V případě, že je Zákazník Spotřebitelem, nese náklady na doručení Prodávající.
  • Reklamaci lze podat v jakékoli formě, například pomocí reklamačního formuláře. Prodávající však doporučuje zaslání reklamace na e-mailovou adresu: sklep@musclepower.pl. Prodávající se zavazuje každou reklamaci vyřídit do 14 dnů od jejího obdržení.
  • Výrobce nese odpovědnost za poskytnutou záruku prodaného Zboží za podmínek a v době uvedené v záručním listu, popisu produktu nebo stanovených zákonem (pokud takové označení neexistuje). Pokud to dokumentace k záruce / popisu produktu umožňuje, může Zákazník uplatňovat své nároky vyplývající ze záruky přímo u Výrobce, jehož adresa je uvedena v záručním listu / u daného zboží. Prodávající zároveň prohlašuje, že není výrobcem Produktů, které jsou dostupné v Internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje, neomezuje ani nepozastavuje práva plynoucí ze spotřebitelského práva a z odpovědnosti za vady (rękojmi).
  • Zákazník si může reklamovaný Produkt vyzvednout v místě a způsobem, jakými jej doručil Prodávajícímu.
  • Spotřebitel má právo využít mimosoudních způsobů řešení reklamací a uplatňování nároků. Za tímto účelem je možné:
  • Pokud je Zákazník Podnikatelem nebo Podnikatelem s právy spotřebitele ve smyslu článku 558 § 1 věty 1 a článku 5564 polského občanského zákoníku, je odpovědnost Prodávajícího z titulu vad (rękojmi) vyloučena.

§ 7 Odstoupení od smlouvy

  • Nezávisle na právech vyplývajících z odpovědnosti za nesoulad zboží se smlouvou (záruka / rękojmia) má Zákazník, který je Spotřebitelem nebo Podnikatelem s právy spotřebitele, možnost do 14 dnů od převzetí Produktů odstoupit od Kupní smlouvy bez udání důvodu.
  • Právo na odstoupení od Kupní smlouvy se uplatňuje zasláním prohlášení o odstoupení od smlouvy Prodávajícímu. Tohoto lze dosáhnout například:
    • e-mailem na adresu: sklep@musclepower.pl,
    • doporučeným dopisem s vlastnoručně podepsaným prohlášením o odstoupení od smlouvy zaslaným na adresu Prodávajícího.
  • K zachování 14denní lhůty uvedené v odst. 1 postačí odeslání prohlášení o odstoupení od smlouvy před jejím uplynutím.
  • Produkty ve stejném stavu je nutné zaslat zpět neprodleně po odeslání prohlášení o odstoupení od smlouvy, nejpozději do 14 dnů.
  • Prodávající je povinen neprodleně, nejpozději do 14 dnů od obdržení prohlášení o odstoupení, vrátit Zákazníkovi všechny jím uhrazené platby, včetně nákladů na Doručení. Prodávající se však může zdržet vrácení plateb až do okamžiku obdržení vrácených Produktů či dokladu o jejich odeslání.
  • Zákazník odpovídá za snížení hodnoty Produktů v důsledku nakládání s nimi nad rámec nutný pro zjištění jejich povahy a vlastností.
  • Zákazník, který je Spotřebitelem nebo Podnikatelem s právy spotřebitele, nese přímé náklady na vrácení zboží.
  • Prodávající podle platných předpisů vrací náklady na dodání zboží do výše ceny nejlevnějšího způsobu Doručení. Pokud Spotřebitel nebo Podnikatel s právy spotřebitele zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání vráceného zboží, pak podle platných předpisů nemůže požadovat vrácení dodatečných nákladů na zaslání zboží, přesahujících cenu nejlevnější varianty.
  • Zákazník, který je Spotřebitelem nebo Podnikatelem s právy spotřebitele, nemůže odstoupit od Kupní smlouvy v případě:
    • zboží, které není předem vyrobené, ale bylo vyrobeno podle jeho požadavků nebo slouží k uspokojení jeho individuálních potřeb,
    • zboží podléhajícího rychlé zkáze nebo zboží s krátkou trvanlivostí,
    • zboží dodaného v zapečetěném obalu, které není možné po otevření obalu vrátit z hygienických či zdravotních důvodů, pokud byl obal po dodání otevřen,
    • zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jinými věcmi vzhledem ke své povaze.
  • Prodávající vrací platby formou bankovního převodu na číslo účtu, ze kterého obdržel platbu za objednaný Produkt, pokud se strany nedohodnou jinak.

§ 8 Recenze (názory)

  • V Internetovém obchodě může Zákazník psát recenze k Produktům, které zakoupil.
  • Recenze musí souviset s Produktem, který Zákazník skutečně zakoupil.
  • Každý Zákazník smí ke stejnému Produktu zveřejnit pouze jednu recenzi. Prodávající nebude zveřejňovat další recenze k témuž Produktu od téhož Zákazníka.
  • Před zveřejněním recenze je Zákazník povinen ověřit, zda její obsah je v souladu s platnými předpisy, dobrými mravy a neporušuje práva ani osobnostní práva jiných osob.
  • Recenze nesmí:
    • hrubým způsobem porušovat zásady správné češtiny,
    • obsahovat vulgarismy,
    • vyzývat k násilí či nenávisti,
    • propagovat rasismus,
    • urážet jiné osoby,
    • hlásat názory, které jsou v rozporu s obecně uznávanými společenskými normami,
    • uvádět informace, které mohou vést k podezření ze spáchání trestného činu, nebo představují nekalou soutěž a porušují autorská či průmyslová práva,
    • propagovat produkty a služby konkurující Prodávajícímu,
    • obsahovat odkazy na jiné internetové stránky,
    • uvádět podrobné osobní údaje.
  • K recenzi lze přidat jednu fotografii. Na fotografii musí být Produkt nebo některá z jeho funkcí. Pokud fotografie tyto podmínky nesplňuje, nebude zveřejněna.
  • Fotografie by měla mít formát png, jpg, jpeg nebo gif. Soubor nesmí být větší než 10 MB.
  • Za obsah svých recenzí je odpovědný sám Zákazník.
  • Pokud Zákazník přidává recenzi bez přihlášení (není zaregistrován), Prodávající může požádat o uvedení e-mailu pro případný kontakt. Tento e-mail nebude viditelný pro ostatní.
  • Prodávající ověřuje všechny recenze. Recenze prověřuje systém (automaticky) a moderátor (ručně):
    • pokud v recenzi Zákazník uvede odkaz nebo vulgarismus (i v cizím jazyce), systém to rozpozná a nedovolí recenzi odeslat. Zobrazí se červené upozornění (SPAM). V takovém případě je třeba recenzi přepsat bez nevhodných výrazů/odkazů,
    • využíváme knihovnu, která automaticky blokuje recenze s označeními konkurenčních subjektů a výrazy používanými roboty. Takové recenze nebudou zveřejněny. Knihovnu průběžně vylepšujeme,
    • moderátor kontroluje recenze u Produktů v předprodeji (tj. Produkty, které mají naplánované datum uvedení na trh a jejich realizace ještě nezačala). Pokud Zákazník daný Produkt vlastní (např. koupený v jiné zemi, kde už premiéra proběhla), označí takovou recenzi na začátku hashtagem #OpiniaPrzedsprzedaż (v češtině např. „#RecenzePředprodej“). Pro potvrzení vlastnictví je vhodné připojit i fotografii produktu. Pokud recenze nebude označena a nebude možné ověřit její pravost, nebude zveřejněna,
    • pokud Zákazník produkt nevlastní, neměl by jej hodnotit. Taková recenze může ostatní uvést v omyl. Recenze by měla být přidána, až když má Zákazník s produktem reálnou zkušenost (sám nebo jeho blízcí).
  • Moderátor prověří recenzi do 48 hodin od jejího odeslání. Recenzi neupravujeme. Pokud moderátor zjistí, že recenze porušuje tato Pravidla, nebude zveřejněna nebo bude smazána. Záleží nám na autenticitě recenzí, a proto v některých případech můžeme Zákazníka požádat o předložení dokladu o koupi nebo jiného důkazu, že Zákazník (případně jeho blízcí) daný produkt vlastní. K tomu dojde zejména v případě, že máme podezření na nepravdivý obsah (např. žádný doklad o koupi nebo recenze od nepřihlášeného uživatele). Zákazníka o tom informujeme e-mailem do 96 hodin od zjištění nesrovnalostí. Zprávu zašleme na:
    • e-mail, který Zákazník uvedl při vkládání recenze (pokud nemá účet v našem obchodě),
    • e-mail přiřazený k jeho Zákaznickému účtu (pokud jej má).
  • Pokud Zákazník s rozhodnutím nesouhlasí, může na náš e-mail odpovědět do 7 dnů ode dne jeho doručení. Tato lhůta je konečná – po jejím uplynutí nebude možné podat stížnost a recenze bude odstraněna nebo nezveřejněna. Na stížnost odpovíme do 7 dnů od jejího obdržení. Stížnost můžeme uznat a recenzi opět na web vrátit nebo ji nadobro vymazat – naše rozhodnutí je konečné. Pokud bude recenze odstraněna, Zákazník může napsat novou recenzi k danému produktu.
  • V souvislosti s recenzí může Prodávající Zákazníka kontaktovat, a to pomocí údajů, které mu Zákazník předal (telefonní číslo, e-mail).
  • Vložením recenze Zákazník uděluje Prodávajícímu neomezenou časovou licenci k bezplatnému užívání, šíření, publikování, kopírování, upravování a distribuci recenze na území Evropské unie i mimo ni. To znamená, že Prodávající může zejména:
    • šířit recenzi (nebo její část) veřejným zpřístupněním tak, aby k ní mohl mít každý přístup v jím zvoleném čase a místě,
    • veřejně ji zobrazovat a opakovaně uveřejňovat,
    • trvale či dočasně zaznamenávat a rozmnožovat recenzi (nebo její část) jakoukoli technikou (tisk, reprografie, digitální záznam, magnetický záznam atd.),
    • poskytovat sublicence třetím osobám, aby mohly recenzi či její část užívat,
    • využívat recenzi (nebo její část) za účelem propagace a reklamy našeho obchodu.
  • V našem obchodě se recenze standardně zobrazují od „nejvíce užitečných“. Toto nastavení lze změnit ručně u každého produktu.
  • Recenze je možné třídit:
    • podle „nejvíce užitečných“. Tento parametr ovlivňují:
    • počet reakcí uživatelů (palec nahoru/dolů) – čím více „palců nahoru“, tím je recenze pro ostatní užitečnější,
    • to, zda je recenze potvrzena nákupem,
    • délka recenze – pokud má více než 300 znaků (včetně mezer), je hodnocena lépe,
    • přiložená fotografie – pokud je součástí recenze, zvyšuje její hodnotu,
    • podle nejnovějších,
    • podle nejvyšších hodnocení (hvězdiček). Pokud je více recenzí se stejným hodnocením, zobrazí se výše ty novější,
    • podle nejnižších hodnocení (hvězdiček). Pokud je více recenzí se stejným hodnocením, zobrazí se výše ty novější,
    • podle potvrzeného nákupu. Zobrazí se pouze recenze, které jsou ověřeny nákupem.
  • Pokud je produkt dostupný v několika verzích (liší se např. barvou nebo kapacitou), na stránce tohoto produktu zobrazujeme recenze všech verzí. U každé recenze uvedeme, k jaké konkrétní verzi se vztahuje. Můžete si také zobrazit pouze recenze k verzi, která vás zajímá – stačí použít filtr.
  • Můžete použít filtr, aby se zobrazovaly pouze recenze produktu, které jsou potvrzené nákupem.
  • Pokud my nebo naši partneři uspořádáme marketingové akce spojené s vkládáním recenzí, každá recenze získaná tímto způsobem bude označena např. #bioręudziałwpromocji (v češtině např. „#účastnakci“), nebo jiným podobným označením, jež bude informovat o tom, že byla recenze získána v rámci marketingové akce. Podrobné náležitosti ohledně takového označování budou uvedeny v samostatných pravidlech jednotlivých promo akcí. Každé takové označení bude viditelné na začátku recenze.

§ 9 Ochrana osobních údajů

  • Prodávající zpracovává osobní údaje Zákazníků v souladu s platnými právními předpisy a svými Zásadami ochrany osobních údajů (tzv. „polityka prywatności“), které jsou připojeny k těmto Pravidlům.
  • Osobní údaje Zákazníků zpracováváme v těchto případech:
    • zadávání objednávek v Internetovém obchodě,
    • udělení souhlasu k marketingovým aktivitám,
    • existence oprávněného zájmu Prodávajícího (např. uplatňování nároků a vymáhání pohledávek).
  • Zákazník poskytuje své údaje dobrovolně. Pokud je neposkytne, nebude možné uzavřít a plnit Kupní smlouvu.
  • Správcem osobních údajů je Prodávající: MUSCLE POWER Sp. z o.o., se sídlem v Czestochowě, ul. Krakowska č. 45 /86/87A, 42-202 Częstochowa. Podrobnější údaje jsou uvedeny v §1 odst. 1 písm. a) těchto Pravidel.
  • Zákazník má vždy právo na přístup ke svým osobním údajům – v rozsahu stanoveném zákonem. Zákazník může požadovat opravu, výmaz, omezení zpracování, vznést námitku proti zpracování, požadovat přenos osobních údajů a podat stížnost k dozorovému orgánu. Zákazník má rovněž právo kdykoliv odvolat svůj souhlas, aniž by tím byla dotčena zákonnost zpracování před jeho odvoláním.
  • Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách ochrany osobních údajů.
  • Osobní údaje Zákazníka jsou přenášeny zabezpečeně pomocí šifrování. To se týká také procesu zadávání objednávky a přihlašování Zákazníka. Používáme systém kódování TLS (Transport Layer Security) nebo SSL (Secure Socket Layer). Kromě toho jsou naše internetové stránky i ostatní systémy zabezpečovány průběžnými technickými a organizačními opatřeními proti ztrátě, zničení, přístupu, pozměnění nebo šíření údajů Zákazníků neoprávněnými osobami, a to jak z naší strany, tak ze strany našich partnerů.
  • Pamatujte: Za následky úmyslného či neúmyslného zpřístupnění svého hesla a přihlašovacích údajů jiné osobě i za právní následky z toho plynoucí je odpovědný Zákazník, pokud neprokáže, že byly tyto údaje získány neoprávněně. Proto je vhodné uchovávat své přístupové údaje opatrně a používat silná hesla (minimálně 8 znaků, včetně velkých a malých písmen, číslic a speciálních znaků).
  • Pamatujte: Pokud se dozvíte, že někdo jiný využívá váš účet, jste povinni nás o tom neprodleně informovat – do té doby zodpovídáte za vše, co se na vašem účtu děje.

§ 10 Prodej formou předplatného (Subskripce)

  • Elektronická služba formou Subskripce může být poskytována Prodávajícím Zákazníkovi.
  • Využívání Subskripce umožňuje cyklické doručování vybraných Produktů v intervalech, které Zákazník určí, aniž by musel opakovaně zadávat objednávky, a to až do ukončení Subskripce. Platba za Subskripci se provádí výhradně prostřednictvím mechanismu opakovaných plateb (Płatności cykliczne) a pouze jednou Platební kartou.
  • Odstranění (odpojení) Karty ze Subskripce znamená ukončení Subskripce.
  • Transakce v rámci opakovaných plateb budou realizovány pouze po předchozí registraci držitele Karty v systému Provozovatele (nebo subjektu, prostřednictvím kterého Provozovatel transakce zpracovává). Registrace má za cíl ověřit, že Zákazník, který zadává opakovanou platbu, je oprávněným držitelem Karty, která bude zatížena. Před registrací Karty na transakční stránce je Zákazník povinen udělit souhlas s pravidelným inkasem prostřednictvím aktivace služby opakovaných plateb. Tento souhlas je uchováván v systému Provozovatele.
  • Zákazník vytváří Subskripci zaškrtnutím této možnosti v Elektronickém objednávkovém formuláři. Potvrzení o vytvoření Subskripce je neprodleně odesláno na e-mailovou adresu Zákazníka, uvedenou při zadávání první Subskripční objednávky.
  • Zákazník spravuje Subskripci prostřednictvím svého Zákaznického účtu, podle dostupných možností.
  • Subskripce je uzavřena na dobu neurčitou.
  • Zákazník může Subskripci ukončit kdykoli. Ukončení Subskripce znamená i odvolání souhlasu s dalším zatěžováním Karty v rámci opakovaných plateb. V takovém případě nebude zadána další Subskripční objednávka. Pokud k ukončení Subskripce dojde po datu uvedeném v e-mailu podle bodu 11, proběhne ještě realizace aktuální Subskripční objednávky jako poslední.
  • K ukončení Subskripce dochází, když Zákazník vybere možnost „Zakończ subskrypcję“ (v češtině „Ukončit subskripci“) v nastavení Subskripce, které jsou přístupné po přihlášení do jeho Zákaznického účtu.
  • Zákazník může Subskripci ukončit také prostřednictvím e-mailu zaslaného na sklep@musclepower.pl.
  • Prodávající je oprávněn měnit ceny Zboží v průběhu trvání Subskripce. O změně ceny je Zákazník informován e-mailem uvedeným v bodě 11.
  • Prodávající zasílá Zákazníkovi e-mail s informací o vytvoření Subskripční objednávky, přičemž je v něm uveden předmět objednávky, množství, cena (včetně případné změny ceny), termín realizace a plánované datum inkasa z Karty – nejpozději 3 dny předem. Dále je Zákazník informován o možnosti ukončit Subskripci a v e-mailu je uveden odkaz vedoucí do nastavení, kde lze Subskripci zrušit z úrovně Zákaznického účtu, a datum, do kdy lze Subskripci ukončit, aby nemusela být realizována aktuální Subskripční objednávka. Pokud Zákazník ukončí Subskripci po uvedeném datu, bude Subskripce ukončena, ale aktuální Subskripční objednávka bude realizována ještě jako poslední.
  • Jestliže se nepodaří Kartu zatížit (strhnout platbu), bude Zákazník o tom informován e-mailem. Důvodem může být např. nedostatek prostředků na Kartě, vypršení platnosti Karty nebo technický problém.
  • Vypršení platnosti Karty připojené k Subskripci nebo nemožnost autorizovat platební příkaz z jiných důvodů má za následek ukončení Subskripce.
  • Subskripční objednávka bude realizována pouze po úspěšném stržení plateb z Karty.
  • Ukončení Subskripce má za následek okamžité ukončení kupní smlouvy na Zboží.

§ 11 Závěrečná ustanovení

  • V případě Kupních smluv uzavřených se Zákazníky, kteří jsou Podnikateli, se odpovědnost Prodávajícího za neplnění či vadné plnění omezuje pouze na případy úmyslného zavinění a pouze do výše skutečně vzniklé škody.
  • V případě vzniku sporu na základě uzavřené Kupní smlouvy se strany pokusí vyřešit jej smírnou cestou. Pro řešení všech sporů vyplývajících z těchto Pravidel je rozhodné polské právo.
  • Pro řešení sporů vyplývajících z těchto Pravidel, pokud je Zákazníkem Podnikatel, je příslušný soud podle sídla Prodávajícího.
  • Prodávající informuje Zákazníka – Spotřebitele o možnosti využití mimosoudních způsobů řešení reklamací a nároků. Zásady přístupu k těmto postupům jsou dostupné v sídlech či na internetových stránkách subjektů oprávněných k mimosoudnímu řešení sporů, zejména se jedná o ombudsmany práv spotřebitelů nebo Vojevodské inspektoráty Obchodní inspekce (Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej), jejichž seznam je k dispozici na stránce Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže a spotřebitelů (UOKiK).
  • Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto Pravidel. Všechny Objednávky přijaté Prodávajícím k realizaci před datem nabytí účinnosti nové verze Pravidel se realizují podle dosavadní verze, platné v době zadání Objednávky. Zákazník bude moci změny Pravidel přijmout, nebo je odmítnout – v takovém případě nebude moci zadat novou objednávku v našem Internetovém obchodě.
  • Tato Pravidla nabývají účinnosti dnem 01.06.2024.
pixel